خنده بازار

ساخت وبلاگ

انواع حفاظ آکاردئوني محافظ درب ساختمان

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ درب آپارتمان و ساختماني با در نظر گرفتن بر اينکه بهترين خدمات ساختماني را به شما عزيزان ارائه دهد حفاظ آکاردئوني به شرح زير به شما عزيزان ارائه مي دهد.

حفاظ آکاردئوني سه گل ساده

حفاظ آکاردئوني چهار گل

حفاظ آکاردئوني پنج گل

حفاظ آکاردئوني سلطنتي تسمه نقشدار

حفاظ آکاردئوني پيچي (شکلاتي)

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ براي ديوار و درب ويلايي بهترين و کامل ترين نوع نرده براي ديوار را ارائه مي دهد.

شماره تماس 09123649705

با حفاظ فلزي آکاردئوني آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ فلزي آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد.

آشنايي با حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ فلزي آکاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ فلزي آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ فلزي آکاردئوني چيست؟

حفاظ فلزي آکاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ فلزي آکاردئوني خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ فلزي آکاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ فلزي آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ فلزي آکاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

در نهايت مي توان گفت که نصب حفاظ فلزي آکاردئوني کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ فلزي آکاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

 

خنده بازار...
ما را در سایت خنده بازار دنبال می کنید

برچسب : انواع,حفاظ,آکاردئونی,محافظ,درب,ساختمان, نویسنده : nasrin khandehbazar بازدید : 111 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:38

نرده آهني محافظ پنجره دو جداره و کارايي هاي آن

زماني که صحبت از حفاظ پنجره  به ميان مي آيد، بدون شک ميدانيد که منظور همان ميله هايي هستند که از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يک حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شکست شما ايجاد مي کنند. اما چرا نرده آهني محافظ پنجره دو جداره امروزه جز بخش هايي است که نميتوانيد در ساخت خانه و مکان هاي ديگر از آن صرف نظر کنيد؟

کارايي هاي نرده آهني محافظ پنجره دو جداره

زماني که صحبت از نرده آهني محافظ پنجره دو جداره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فکر هستند که حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين که در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است که حرف اول را مي زند، ميتوان گفت که نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره يکي از مهم ترين بخش هايي است که بايد به آن دقت کنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب کنيد. زماني که شما ميخواهيد يک خانه را اجاره کنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يکي از مهم ترين بخش هاييست که براي زندگي در يک ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما کمک خواهد کرد.

نرده آهني محافظ پنجره دو جداره دوجداره

امروزه اغلب پنجره هايي که در ساخت خانه و يا به طور کل ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند دوجداره هستند. شما ميتوانيد در خانه خودتان لوازم و وسايل با ارزشي را نگهداري کنيد اما آيا ميتوانيد امنيت آن ها را نيز تضمين کنيد؟

زندگي روزمره ايجاب مي کند که شما اغلب در خانه حضور نداشته باشيد و همين هم باعث مي شود که خانه شما ايمن و ضدسرقت نباشد. در اين حال اينکه شما بتوانيد از يک حفاظ مناسب براي درب ها و پنجره هاي خود استفاده کنيد، علاوه بر اينکه از ورود غير مجاز افراد جلوگيري مي کند، از سقوط ناگهاني افراد و همچنين وسايل در شرايط مختلف نيز جلوگيري خواهد کرد.

زماني که صحبت از امنيت خانه مي شود، نخستين بخشي که در ذهن شما پررنگ خواهد شد نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره و درب است. اين حفاظ ها در واقع تاثير بسزايي را در امنيت خانه و ساختمان شما خواهند داشت چرا که ميتوانند حين ورودهاي غيرمجاز مانند يک سد محکم عمل کنند.

نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره

با تمامي حرف هايي که گفته شد، باز هم عده اي تصور مي کنند که نصب نرده بالکن تنها براي درب ها و همچنين خانه هايي کاربرد خواهد داشت که قديمي تر هستند و درب ها و پنجره هاي امروزي که تمام هوشمند ساخته مي شوند ديگر نيازي به اين نوع حفاظ ها ندارند. لازم نيست براي شما يادآوري کنيم که هرچقدر هم تکنولوژي رو به پيشرفت باشد راه هايي که براي شکستن آن به وجود خواهد آمد نيز بيشتر خواهد شد. در اين حال بهترين کاري که ميتوانيد انجام دهيد اين است که اين تفکرات را دور بريزيد و به دنبال يک حفاظ محکم براي خانه خود باشيد. اگر شما منزل يا ويلايي داريد که در آن سکونت نمي کنيد، به طور قطع نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره مي تواند به شما در اين زمينه کمک کند و امنيت را براي شما فراهم آورد.

گذاشتن نرده آهني محافظ پنجره دو جداره چه مزيتي دارد؟

يکي از نکاتي که بايد به آن دقت کنيد اين است که نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره علاوه بر اينکه به شما کمک مي کند امنيت خانه و ساختمان تان بيشتر شود، باعث افزايش زيبايي نماي ساختمان شما هم خواهد شد. اينطور نيست که تمامي نرده هايي که شما از آنها استفاده مي کنيد تنها شکل آهني داشته باشند بلکه ميتوانيد با استفاده از انواع مختلف نرده آهني محافظ پنجره دو جداره زيبايي را نيز براي ساختمان خود به ارمغان بياوريد. در اين حال، تنها کاري که بايد بکنيد اين است که نمونه هاي موجود را بررسي کنيد.

اگر شما از نرده آهني محافظ پنجره دو جداره استفاده کنيد در واقع از ورود سارقان به محل سکونت خود جلوگيري خواهيد کرد و همچنين از قاب و شيشه پنجره خود نيز حفاظت مي کند. شايد تصور شما اين باشد که محل سکونت و زندگي شما شرايط خاصي دارد که نياز داريد از پنجره هاي ضد سرقت استفاده کنيد. در اين حال نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره استيل ميتواند به شما در برقراري امنيت محل زندگيتان کمک کند.

انواع نرده آهني محافظ پنجره دو جداره

پيش از هرچيز بايد بدانيد که نرده آهني محافظ پنجره دو جداره هم انواع مختلفي دارد. شما ميتوانيد از انواعي استفاده کنيد که براي ساختمان شما مناسب هستند. معمولا نرده آهني محافظ پنجره دو جداره در جنس ها و همچنين مدل هاي مختلفي توليد خواهند شد که در نهايت روي پنجره شما نصب مي شوند و شکل آن ها را به کلي تغيير مي دهند. انتخاب نوع حفاظ نيز کاملا به سليقه و همچنين ميزان امنيت شما بستگي دارد. البته برخي از حفاظ ها هستند که براي شرايط آب و هوايي خاصي ساخته مي شوند و براي مثال مي توانند مانع از ورود نور خورشيد به داخل ساختمان شما شوند. در اين حال بهتر است که با يک متخصص در اين زمينه هم مشورت کنيد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

نرده آهني محافظ پنجره دو جداره آهني

يکي از انواع حفاظ هاي پنجره، حفاظ آهني است که مقاومت بسيار زيادي دارد و در شکل ها و اندازه هاي مختلفي توليد مي شود. اين نوع حفاظ ها اما در شرايط آب و هوايي مختلف مانند باران هاي زياد ممکن است که رنگ و همچنين ظاهر خود را تغيير دهند. شما به همين دليل هم نيازمند هستيد که مراقبت و توجه هميشگي نسبت به آن ها داشته باشيد.

يکي از انواع حفاظ ها که زيبايي خاصي دارد، حفاظ شبه چوبي است. دقت داشته باشيد که اين نوع حفاظ در مقابل رطوبت و همچنين آتش مقاوم است و اگر شما هم در منطقه اي مرطوب زندگي ميکنيد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها استفاده کنيد. معمولا حفاظ هاي شبه چوب در مقابل پوسيدگي هم مقاوم هستند اما  نيازمند نظافت هاي خاص خواهند بود چرا که گرد و غبار را به خود جذب مي کنند.شما ميتوانيد از انواع مختلف نرده آهني محافظ پنجره دو جداره براي حفظ امنيت محل زندگي خود استفاده کنيد. البته دقت داشته باشيد که در اين زمينه از فروشگاه هاي معتبر خريد کنيد و خدمات پس از فروش را نيز دريافت کنيد.

براي اطلاع از قيمت 09123649705 حفاظ پنجره ساختمان

براي اطلاع از قيمت 09123649705 حفاظ پنجره متحرک 

 

 

 

 

خنده بازار...
ما را در سایت خنده بازار دنبال می کنید

برچسب : نرده,آهنی,محافظ,پنجره,دو,جداره,و,کارایی,های,آن, نویسنده : nasrin khandehbazar بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:52

مدل نرده آهني بالکن چيست؟

نرده آهني چيست؟
زماني که صحبت از مدل نرده آهني بالکن به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند.

در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است.

شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند.

توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از مدل نرده آهني بالکن رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي که به عنوان مدل نرده آهني بالکن به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود.

ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند.

دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند.

شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي مدل نرده آهني بالکن قابل مقايسه نيست.

انوع مدل نرده آهني بالکن

چرا مدل نرده آهني بالکن؟
حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد مدل نرده آهني بالکن را انتخاب کنيد.

اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند.

البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است.

در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت مدل نرده آهني بالکن چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است.

در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد.

البته افزايش استفاده از مدل نرده آهني بالکن در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

مزاياي مدل نرده آهني بالکن

کيفيت مدل نرده آهني بالکن شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد.

آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند.

البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد.

همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد.

در اين بين مدل نرده آهني بالکن نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي مدل نرده آهني بالکن چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند.

ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند.

اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.
اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد.

شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد.

هرچند استفاده از اين نوع نرده آهني بالکن ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

 

 

خنده بازار...
ما را در سایت خنده بازار دنبال می کنید

برچسب : مدل,نرده,آهنی,بالکن,چیست؟, نویسنده : nasrin khandehbazar بازدید : 107 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:42

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

خنده بازار...
ما را در سایت خنده بازار دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : nasrin khandehbazar بازدید : 140 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 20:11

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش نهم

از ابتدا تا امروز

مشاهده و خريد اينترنتي کتاب از کاواک

کتاب ساعت‌ها |مايکل کانينگهام | مترجم: مهدي غبرايي | نشر: نيماژ

رمان به سه زن از سه نسل مي‌پردازد که تحت تأثير رمان خانم دالوي اثر ويرجينيا وولف قرار مي‌گيرند. اولي خود ويرجينيا وولف است که دارد در سال ???? هم‌زمان با نوشتن رمان خانم دالوي، با بيماري رواني خودش دست و پنجه نرم مي‌کند. نفر دوم خانم براون است، همسر يک کهنه سرباز جنگ جهاني دوم، که در سال ???? مشغول خواندن رمان خانم دالوي است و هم‌زمان جشن تولد شوهرش را ترتيب مي‌دهد. نفر سوم، کلاريسا وگان، زني همجنس گراست که در سال ???? جشني به افتخار دوست شاعر و معشوق قديمي اش ريچارد مي‌گيرد که به خاطر بيماري ايدز با مرگ دست و پنجه نرم مي‌کند.

کتاب مترجم دردها | جومپا لاهيري | مترجم: امير مهدي حقيقت | نشر: ماهي

کتاب مترجم دردها، مجموعه‌اي از داستان‌هاي کوتاه نوشته‌ي جومپا لاهيري است که نخستين بار در سال ???? به چاپ رسيد. کاراکترهاي اين مجموعه از داستان‌هاي جذاب و تأثيرگذار از لاهيري، با قدم گذاشتن روي مرز ميان سنت‌هاي هنديِ به ارث گذاشته شده و سرگشتگي‌هاي دنياي مدرن، به دنبال عشقي وراي محدوديت‌هاي فرهنگي و زمان هستند. در يکي از داستان‌هاي اين اثر فوق‌العاده موفق، زوجي هندي-آمريکايي بايد با غم از دست دادن فرزندشان مواجه شوند در حالي که به خاطر قطع شدن برق، محل زندگي‌شان در بوستون در تاريکي فرو رفته است؛ در داستاني ديگر، مترجمي که در حال نشان دادن مناطقي از هند به خانواده‌اي آمريکايي است، با اعترافات حيرت‌انگيزي روبه‌رو مي‌شود. جومپا لاهيري با بينش فرهنگي کم نظير و مهارت‌هاي منحصر به فرد خود در داستان سرايي، مجموعه‌اي را خلق کرده که به اين راحتي‌ها از ذهن مخاطب پاک نخواهد شد.

کتاب دنياي آشنا |  ادوارد پي.جونز | مترجم: شيرين معتمدي | نشر: شورآفرين

رمان دنياي آشنا، داستان کشاورزي سياه‌پوست به اسم هنري تونسند را روايت مي‌کند که درگذشته برده بوده است و اکنون تحت سرپرستي قدرتمندترين مرد شهر منچسترکونتي، ويليام رابينز قرار گرفته است. تونسند با اطمينان از عدم تخطي از قانون، با نظم و دقتي عجيب، انجام کارها و امور رابينز را به عهده مي‌گيرد. اما وقتي که مرگ نابه‌هنگام او سر مي‌رسد، همسرش کالدونيا، از عهده‌ي اجراي امور برنيامده و آشوب و بلوا به پا مي‌شود…

 

خنده بازار...
ما را در سایت خنده بازار دنبال می کنید

برچسب : برندگان,جایزه,ادبی,پولیتزر,بخش,نهم, نویسنده : nasrin khandehbazar بازدید : 94 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:57

چاپ بنر يک فن تخصصي و نيازمند مهارت و شناخت تخصصي

 

چاپ فلکسي

     فلکسي يا فلکس سازه اي است که در تابلو هاي سر درمغازه ها، مراکز خريد، تابلوهاي عابر پياده، برخي ازبيلبوردها و به طور خلاصه براي تابلوهايي که لامپ مهتابي دارند استفاده مي شود. فلکسي نور را از خود عبور مي دهد درحاليکه بنر اين قابليت را ندارد و بايستي ازجلو به بنر نور تابانده شود. به دليل وجود لامپ مهتابي در فلکسي معمولا کمي تيره تر چاپ مي شود.

قيمت چاپ بنر

     قيمت چاپ بنر يا قيمت چاپ فلکسي بستگي به متريال مصرفي دارد . زيرا کره اي بودن يا چيني بودن متريال در قيمت نهايي تاثيرگذار است. جهت بررسي وتخمين قيمت درهمان مرحله سفارش جاپ بنر بايستي از راهنمايي هاي متخصصين اين امر استفاده کرد

 تفاوتهاي بين بنر و با فلکس

     يکي از تفاوتهاي بين بنر و يا پوستر با فلکس امکان قرار دادن پوستر و بنر درهر جايي مي باشد درحاليکه فلکس تنها براي يک مکان خاص تعبيه مي شود مثلا سر در مغازه. هزينه طراحي و چاپ بنرها از پوستر ارزان تر است. علاوه بر ارزان بودن بنر ، چاپ سريع و دسترسي آسان و متنوع بودن نيز از ديگر مزاياي بنر است.

بنر و فلکس و کاربرد هاي آن

     بنر براي بيلبورد هاو فلکس براي تابلو مراکز فروش مناسب مي باشد. بنر در اماکن مذهبي و اتحاديه هاي صنفي و انواع کسب و کار استفاده مي شود.

بنر و فلکس و لمپوست بنر

     لمپوست بنر سازه اي تبليغاتي است که از ميله‌هاي مستطيلي در ابعاد يک متر درسه متر تشکيل شده است که اين ميله ها در محل مورد نظر نصب مي شوند و از آنها جهت نمايش بنر استفاده مي شود. اين سازه، سازه اي جديد و مدرن جهت تبليغات مي باشد که ازمزاياي آن مي توان امکان اجراي تبليغات درابعاد مختلف را نام برد. يکي ازمزاياي ديگر لمپوست بنرها هزينه کمتر نسبت به ساير سازه هاي تبليغاتي مي باشد. از لمپوست بنرها مي توان در دانشگاه ها و ادارات، مراکز فرهنگي ورزشي و در اتوبان ها و بزرگراه ها استفاده کرد.

شيوه ي چاپ بنر و فلکسي

     در چاپ بنر و فلکسي از چاپ اکوسالونت يا سالونت استفاده مي شود که چاپ سالونت ارزانتر بوده ولي چاپ اکوسالونت نوع جديدي از چاپ بنر است که کيفيت بالاتر و بي خطر بودن از خصوصيات آن است.

     بنر در تبليغات محيطي بسيار تاثيرگزار بوده و استفاده زيادي در تبليغات پيدا کرده است. در واقع بنر را پوستري تبليغاتي مي توان فرض کرد که در سايزهاي بزرگتر مورد مصرف قرار مي گيرد. بنر را از بيلبوردها گرفته تا درنمايشگاههاي مختلف بسته به نوع مصرف استفاده مي کنند. چاپ بنر نيازمند تخصص است و هر مرکز چاپ بنر را نمي توان به عنوان مرکز مطلوب براي چاپ درنظر گرفت. بنر جنس هاي مختلفي دارد ، بنر بسته به نياز وکاربري انواع مختلفي دارد بنابراين بايستي مشتري با اطلاع به مورد مصرف بنر اقدام به سفارش چاپ بنر نمايد.

ادامه مطلب : چاپ بنر

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

خنده بازار...
ما را در سایت خنده بازار دنبال می کنید

برچسب : چاپ,بنر,یک,فن,تخصصی,و,نیازمند,مهارت,و,شناخت,تخصصی, نویسنده : nasrin khandehbazar بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 10:04